HTML

csapatszellem

Mi az a marketing? Honnan indult és hová tart? Mi a titok? Miért lesz az egyik cég sikeresebb, a többinél? Ki nyer a vásárlókért folytatott harcban? És miért az ő marketingje a sikeresebb? Ilyen és ehhez hasonló témákat boncolgatunk, a háttérből, olykor viccesen, olykor kijózanítóan keményen...de mindenképp megállíthatatlanul!

A siker alapja: a jó üzleti kapcsolatok

Csapatszellem Kapcsolatépítő Üzleti Reggeli

Szeretnél értékes üzleti kapcsolatokat kötni?

A legjobb üzleti kapcsolatok személyes találkozás útján jönnek létre.

Minél több vállalkozással és annak képviselőjével ismerkedsz meg,
annál több esélyed van rá, hogy egy új üzletet kötsz.

A részvétel az első két megjelenéskor díjmentes!

KATTINTS IDE A RÉSZLETEKÉRT!

Elérhetőség

Csapatszellem Tanácsadó és Oktató Kft. Iroda: 1108 Budapest, Újhegyi u. 14
Telefonszám: 06 1 951 39 94
Fax: 06 1 700 27 36
Mobil: 06 70 611 51 70
E-mail: marketing@csapatszellem.hu Skype: csapatszellem.hu
Web: www.csapatszellem.hu

Gondolkodj a vásárló fejével!

2010.11.04. 17:08

 

A vásárlók sokat csalódtak már. Emiatt gyakran bizalmatlanok, hiába egy jó ajánlatot szánsz nekik. Nem hiszik el, hogy csak úgy kapnak tőled valamit ajándékba, a mögöttes szándékot sejtik.
És ez nem is fog megváltozni, amíg a vásárlóknak magadat ajánlod. Ne az akciódat, a cégedet, a szolgáltatásodat reklámozd. A vásárlóknak arra van szükségük, hogy azt érezzék, értük teszel valamit, számukra az a fontos, hogy ők legyenek a középpontban és nem te, vagy a céged!
 
- Mindenki eladni akar. A potenciális vevőd páncélt von maga köré. Nem akarja meghallani a reklámot, nem érdekli egy újabb szórólap, amit a kezébe nyomnak, nem kíváncsi a századik ajánlatra, ami aznap szembe jön vele.
Mégis hogyan érd el, hogy a páncél mögé bújt egyén a te ügyfeled, vásárlód, elégedett partnered legyen?
 
Nem elég számodra egy kis marketing! Neked a legjobb marketingre van szükséged!
 
- Árérzékenyek vagyunk. Ezért ne azt emeld ki a reklámodban, hogy hihetetlen akció, vagy vissza nem térő lehetőség! Kit érdekel? Mindenki ezzel csalogat! Te azt mondd el, hogy konkrétan mit adsz, vagy hogy mindezzel pontosan hány forintot spórol meg az ügyfeled! Ez hatásosabb lesz! Az óriási versenyben az marad felül, aki kevesebb pénzért többet ad, a legjobb minőségben! De azért persze te is szeretnél közben jól járni, igaz? Erre is van módszer…
 
- Három hasonló ajánlat közül vajon te melyiket választanád? Az emberek többsége azt fogja választani, amelyikhez érzelmileg jobban kötődik! Tervezz hát pozitív kampányt! Ha a kommunikációd emberi, emocionális szálakat is tartalmaz, eléred, hogy hozzád jobban ragaszkodjanak! A tiéd lesz a befutó ajánlat!
 
- Légy ott mindenütt! Legyen jó a weblapod, ismerd a közösségi trendeket, alakíts ki rajongói csoportokat a célcsoportodnak megfelelően a webes site-okon! Írj blogot a háttérmunkádról, küldj hírlevélben fotót magadról és a kollégáidról, legyen aktív a társadalmi szerepvállalásod. Mit gondolsz hány behatásra van ma szüksége a vásárlódnak? Szerintem keveset tippeltél…a legújabb felmérések szerint már jóval 20 fölött van! És azt tudtad, hogy a becslések szerint a teljes magyar lakosság 40 százaléka fent van valamelyik közösségi oldalon?
 
Bele se kezdj, ha nem vagy kitartó! Csak a rendszeres és folyamatos kommunikáció arathat babért! Ad hoc ne kampányolj, túl nagy a kockázat, csak igen keveseknek sikerül.
 
 
Sok sikert a marketingedhez, és ne feledd, ha egyedül nem megy, kérj tanácsot tőlünk, mi segítünk megvalósítani a legmerészebb álmaidat is!

 

Szólj hozzá!

Címkék: marketing tippek vásárló csapatszellem marketingtanácsadás marketingkiszervezés

A bejegyzés trackback címe:

https://csapatszellem.blog.hu/api/trackback/id/tr632423540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása