Hogyan hitessen el a célcsoportommal, hogy az én szolgáltatásomat válassza?
Mivel győzzem meg az embereket, hogy velem szerződjenek?
Mit tegyek, hogy több vásárlóm legyen?
Az ilyen és ehhez hasonló kérdéseket sajnos napjainkban a legtöbb kis-és középvállalkozás vezetője feleszi.
Számtalan eszköz és módszer áll rendelkezésünkre ahhoz, hogy népszerűsítsük vállalkozásunkat. De vajon melyik a legjobb választás? Melyek a hatékony módszerek, amik pénzt is hoznak, nem csak visznek?
Nehéz helyzetben vannak a cégek.
Tudják, hogy szükségük van új módszerekre és megjelenésekre. De ki fogja ezeket koordinálni? És ki tudja azt, hogy melyik a legjobb módszer?
Sok cégvezető a saját kezébe veszi a marketinget, azt gondolván, cégvezetőként ehhez is értenie kell. Egyedül dönt a reklámokról, elolvas sok száz oldalnyi ingyenes tanulmányt, megrendel néhány írásos útmutatót….ám az eredmények mégsem jönnek….
Mások kiadják a cég egy más területén tevékenykedő kollégának a marketinggel kapcsolatos feladatokat. Tapasztalat híján legtöbbször ez a módszer is kudarcba fullad, hiszen lehet, hogy kreatív a munkatárs és jók az ötletei, de ha nem ért az online kampányok lebonyolításához, vagy ha nincs tisztában a hírlevél kiküldő rendszer működésével, akkor az eredmény ismét csak várat magára….
Ahhoz, hogy a cég fennmaradjon, új partnereket szerezzen, megtartsa a korábbi ügyfeleket, ahhoz, hogy nőjön a megrendelések száma, vagy hogy csupán ismertebbé váljon, jó marketingre van szükség!