HTML

csapatszellem

Mi az a marketing? Honnan indult és hová tart? Mi a titok? Miért lesz az egyik cég sikeresebb, a többinél? Ki nyer a vásárlókért folytatott harcban? És miért az ő marketingje a sikeresebb? Ilyen és ehhez hasonló témákat boncolgatunk, a háttérből, olykor viccesen, olykor kijózanítóan keményen...de mindenképp megállíthatatlanul!

A siker alapja: a jó üzleti kapcsolatok

Csapatszellem Kapcsolatépítő Üzleti Reggeli

Szeretnél értékes üzleti kapcsolatokat kötni?

A legjobb üzleti kapcsolatok személyes találkozás útján jönnek létre.

Minél több vállalkozással és annak képviselőjével ismerkedsz meg,
annál több esélyed van rá, hogy egy új üzletet kötsz.

A részvétel az első két megjelenéskor díjmentes!

KATTINTS IDE A RÉSZLETEKÉRT!

Elérhetőség

Csapatszellem Tanácsadó és Oktató Kft. Iroda: 1108 Budapest, Újhegyi u. 14
Telefonszám: 06 1 951 39 94
Fax: 06 1 700 27 36
Mobil: 06 70 611 51 70
E-mail: marketing@csapatszellem.hu Skype: csapatszellem.hu
Web: www.csapatszellem.hu

Szükség van a marketingre!

2010.10.11. 11:16

Hogyan hitessen el a célcsoportommal, hogy az én szolgáltatásomat válassza?

Mivel győzzem meg az embereket, hogy velem szerződjenek?

Mit tegyek, hogy több vásárlóm legyen?

Az ilyen és ehhez hasonló kérdéseket sajnos napjainkban a legtöbb kis-és középvállalkozás vezetője feleszi.

Számtalan eszköz és módszer áll rendelkezésünkre ahhoz, hogy népszerűsítsük vállalkozásunkat. De vajon melyik a legjobb választás? Melyek a hatékony módszerek, amik pénzt is hoznak, nem csak visznek?


Nehéz helyzetben vannak a cégek.

Tudják, hogy szükségük van új módszerekre és megjelenésekre. De ki fogja ezeket koordinálni? És ki tudja azt, hogy melyik a legjobb módszer?


Sok cégvezető a saját kezébe veszi a marketinget, azt gondolván, cégvezetőként ehhez is értenie kell. Egyedül dönt a reklámokról, elolvas sok száz oldalnyi ingyenes tanulmányt, megrendel néhány írásos útmutatót….ám az eredmények mégsem jönnek….


Mások kiadják a cég egy más területén tevékenykedő kollégának a marketinggel kapcsolatos feladatokat. Tapasztalat híján legtöbbször ez a módszer is kudarcba fullad, hiszen lehet, hogy kreatív a munkatárs és jók az ötletei, de ha nem ért az online kampányok lebonyolításához, vagy ha nincs tisztában a hírlevél kiküldő rendszer működésével, akkor az eredmény ismét csak várat magára….


Ahhoz, hogy a cég fennmaradjon, új partnereket szerezzen, megtartsa a korábbi ügyfeleket, ahhoz, hogy nőjön a megrendelések száma, vagy hogy csupán ismertebbé váljon,  jó marketingre van szükség!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csapatszellem.blog.hu/api/trackback/id/tr62362427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása