HTML

csapatszellem

Mi az a marketing? Honnan indult és hová tart? Mi a titok? Miért lesz az egyik cég sikeresebb, a többinél? Ki nyer a vásárlókért folytatott harcban? És miért az ő marketingje a sikeresebb? Ilyen és ehhez hasonló témákat boncolgatunk, a háttérből, olykor viccesen, olykor kijózanítóan keményen...de mindenképp megállíthatatlanul!

A siker alapja: a jó üzleti kapcsolatok

Csapatszellem Kapcsolatépítő Üzleti Reggeli

Szeretnél értékes üzleti kapcsolatokat kötni?

A legjobb üzleti kapcsolatok személyes találkozás útján jönnek létre.

Minél több vállalkozással és annak képviselőjével ismerkedsz meg,
annál több esélyed van rá, hogy egy új üzletet kötsz.

A részvétel az első két megjelenéskor díjmentes!

KATTINTS IDE A RÉSZLETEKÉRT!

Elérhetőség

Csapatszellem Tanácsadó és Oktató Kft. Iroda: 1108 Budapest, Újhegyi u. 14
Telefonszám: 06 1 951 39 94
Fax: 06 1 700 27 36
Mobil: 06 70 611 51 70
E-mail: marketing@csapatszellem.hu Skype: csapatszellem.hu
Web: www.csapatszellem.hu

Amikor a boltosok csak sírnak

2010.07.03. 08:27

 

 Nem szoktam tömeg közlekedni. (most már tudom nagy szerencsém van!)

Tegnap  leraktam a kocsimat és úgy gondoltam elmegyek tömeg közlekedve a motoromért. Garázsba állt 100 Km-re tőlem. Tehát első lépés eljutni hozzá tömegközlekedés. Bérletem nincs, jegyem se. De sebaj gondoltam nem lehet ez probléma!

Hát az! Három villamosmegállót sétáltam, mert nem tudtam venni egy q-va jegyet. A megállóban nem volt jegy automata, de ha lett volna, akkor se sokat érek vele, mert csak nagy címletű pénz volt nálam. Nem tudom te hogy vagy vele, de nem szívesen dugdosom az egy gépbe, aminek a közelébe sincs kezelő. - Ezt a Francia autópályán már egyszer megszívtam, de ez egy más történet. -

A lényeg. Jegy kellett volna, de nem volt. Útközben minden trafikba, ajándékos bazárba és élelmiszerboltba bementem. Ezek a villamos vonalán található üzletek voltak. és szám szerint 5.

Egyikbe se sikerült jegyet vennem, mert nem tartanak. Ez a munkám, azonnal figyelem a jeleket ha belépek valahová, hogy működik az üzlet vagy sem. Egyik se pörgött az elmúlt években ebbe nagy tételbe mernék fogadni. Kérdem én? Miért nem lehet tartani jegyet?

Sírni sokkal könnyebb? Persze! Tudom én, hogy gazdasági válság, meg nincs pénze az embereknek, meg ég az időjárás is összeesküdött a kis ajándékkereskedők és bazárosok ellen. Mindent értek.

Kedves kereskedők, nem azt tanítják a vállalkozási ismeretek első óráján, hogy azt kell árulni amit az emberek meg akarnak venni!? Mivel lehetne behozni az embereket ezekbe az üzletekbe? Nem TV rádió reklám hadjárat. Ki kellene írni nagy betűkkel, hogy BKV jegy kapható. És lehet naponta 2-3-5 új vásárló bemenne, és ha már ott van, látja a többi portékát is?

De tudom síni könnyebb!

Én azt mondom helyette beáramlás számot kellene növelni!

 

Szólj hozzá!

Címkék: cégvezetés; vezetői eszközök bolti kereskedelem;

A bejegyzés trackback címe:

https://csapatszellem.blog.hu/api/trackback/id/tr692126538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása